Tuňákové karbanátky





Tento recept mám od jedné slečny z instagramu ,najdete ji tam pod @verun86 , určitě neváhejte a mrkněte tam. :)

Jedná se o tyhle,možná ne příliš vábně vypadající,za to vynikající karbanátky z tuňáka, které jsou výborné jako rychlý oběd,když nemáte chuť si vyvařovat něco složitého a recept je vážně jednoduchý:

suroviny

1 konzerva  tuňáka v vlastní šťávě (asi 180g)
2 vejce
asi 2 Lžíce mouky (já použila rýžovou)
sůl a pepř
(kdo chce,může přidat cibuli atd.)

postup

Do misky jsem vyklopila tuňáka a trochu ho vidličkou rozmačkala,přidala jsem 2 vejce,osolila ,opepřila a promíchala.Nakonec jsem vmíchala ještě 2 lžíce mouky a osmažila "lívanečky" na pánvi (teflonová bez oleje) Určitě to zkuste,je to výborné :) Můžete je jíst samotné,jen tak na chuť.Když přidáte zeleninu, máte z toho skvělý oběd :)

Dobrou chuť!:)


4 komentářů

  1. Teda, to je pro mě naprostá novinka :) Určitě vyzkouším, vypadá to snadně a snad to bude moc dobře chutnat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě zkus,jsou moc dobrý:) a hned hotový

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to dobře, ale nikdy jsem to nezkoušela, tak se toho trochu bojím :)

    OdpovědětVymazat

Články